Saknar

Saknar bloggandet och kommer börja skriva igen, lättare nu när jag kan göra det ifrån mobilen :) det verkar som min lilla Isa har fått vattenkoppor...får se hur hon mår i morgon. Lika bra dom får det så har vi det överstökat. Vi har många projekt här hemma nu och mycket nytt är inhandlat, bilder kommer i morgon. Skall besöka Ingelas trädgård i morgon och klädkällaren, det skall inhandlas lite nytt, har även ett skåp som skall målas och en hylla som skall byggas :))) älskar att ha mycket att pilla med. Nu ska jag försöka sova, det kan behövas om lillan fått vattenkoppor :( blir nog inte mycket sömn dom närmsta nätterna men men så e de. God natt ni fina!!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Postat av: Anne

Visst är det lite beroendeframkallande, det där med att blogga. Kör du till Ingela så sniker du prisis förbi mig. Hoppas du hittar vad du söker.



Kram Anne

Postat av: Sabina

Oki ska se om du e hemma :)) nyfiken på huset...kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0