:))))

img_0492 (MMS)

Vaknade upp i morse av att Haylie ville krypa ner hos mig för hon frös :) mysigt!!! Vi åt frukost ihop, hela familjen! Jag tog ett bad med töserna medans Marcus målade färdigt skohyllan! Åkte sedan en sväng till Ikea, där vi köpte nys dörr handtag och åt lunch. Har verkligen haft en jätte mysig dag med min underbara familj. Sitter i soffan med Marcus och ser på tv. Massa bra program idag. Tänk om man alltid fick ha så här mycket tid ihop och Goa dagar...nu ska jag äta kvällsmat och se på bygglov å sen SOVA!!!god natt


Kommentarer
Postat av: Micaela

Visst är det underbart när man har tid för varandra hela dagar. Det är så himla trist att man måste jobba och då jobba olika tider :( Snart är det vår och sommar och då kan man hitta på mer och man är mer sugen på att vara utomhus :) Då blir det mer tid för varandra automatiskt. Kram!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0