God morgon måndag...

Jaha då var det måndag igen, tiden bara rusar iväg. Hinner inte med nåt tycker jag, men så är det väl för de flesta. Har precis ätit frukost, blev pannkakor idag, vilket barnen älskar! Sitter just nu i soffan och ser på Nicke nyfiken...skall strax köra Haylie till dagis. Hoppas inte hon drar hem fler sjukdomar nu. Idag är det städning och jobb som står på chemat. Lite små tråkigt eftersom Marcus är ledig idag. Tänkte även att jag skulle måla färdigt mitt lilla skåp. Vill ju sätta upp det snart!!!!:) I morgon kommer jag lägga in bilder på tvättstugan. Fattas fortfarande lite saker men det skall fixas nästa vecka då jag är ledig nästan hela veckan...har beställt kläder till Haylie ifrån Nova star, hoppas dom kommer ligga i brevlådan idag :) skall in och köpa nya Converse till barnen i helgen också, det är ett måste på våren! Nej nu får vi ta på oss och åka. Ha en fin dag...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0