Härlig dag!

img_0519 (MMS)

Vilken fin dag det har varit, soligt och precis så som våren ska vara! Lämnade Haylie på dagis och sen åkte jag och köpte en spegel till tvättrummet! Åh självklart hittade jag tusen andra saker jag också ville ha men måste hålla lite i pengarna (tyvärr) fick även målat färdigt lite saker idag :) så i morgon ska dom sättas upp! Hämtade syster efter hon jobbat iddg, åkte med henne hem och såg en film. Töserna lekte för fullt, tur mormor har ett helt lekrum!!! Kvällen har vi spändares i soffan och tittat på många bra program. Mins små troll har precis somnat, lite ensamt nu :/ saknar honom!!! I morgon är det jobb som gäller hela dagen/kvällen. Skönt att vara ledig hela helgen. På fredag kommer Tess och Krale med barn. Alltid kul å ses! På lördag kommer Marie och Patricia hit, vi skall äta räkor, kräftor, tjöta och mysa!!!;)))) nu ska jag äta lite kvällsmat! Sov gott ni fina!


Kommentarer
Postat av: Anne

Ser sååå mysigt ut. en fika på altan i solen..;-)

Postat av: Micka

Åhh vad mysigt!! Hoppas ni får en trevlig lördagskväll :) Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0