Helgen som varit:)

Sitter just nu vid köksbordet och är tyvärr inte på det bästa humöret. Har en dålig dag!!!mycket dålig dag!!!är väl bättre i morgon hoppas jag. Ibland har man riktigt usla dagar då allt bara känns fel och man vill bara gå in å lägga sig i sängen och sova men icke då har man två små troll här hemma som ska aktiveras och som känner av att mamma är trött å nere, då passar dom på att bråka lite extra...har haft em bra helg iallafall. I fredags var hela familjen på Ingelas trädgård och frossade i allt de fina ( Anne jag kunde inte lista ut vilket hus som var ditt, låg ju massa hus där ute ;)))) åkte sedan och storhandlade mat. På kvällen kom Tess, Krale och deras Goa pojkar. Vi åt tacos gratäng och tjötade. Igår var jag ute flera timmar med töserna, gungade och åkte även en sväng till ankeborg, vi fikade och hade det mysigt i solen UNDERBARA sol!!! Mötte upp Patricia och vi tog en sväng förbi fiskbilen och köpte räkor/kräftor. På kvällen kom hon och Marie hit, vi åt gott och pratade...mysiga tjejer det där!!! Marcus och töserna var hos farmor och farfar hela kvällen, åt våfflor å annat gott! Ska strax ta en promenad med hunden, rända tankarna lite och få lugn och ro innan det är dags för Marcus att åka till jobbet! Hoppas ni får en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Anne

Gulledig..:-) Du måste ringa innan, jag får lotsa dig in till vårt hus, det syns inte från vägen... Alldeles ensamt, lugnt och skönt.. ;-)



Kramizar

Postat av: Sabina

Oki :)) de trodde jag...då får jag ringa nästa gång. Telefon nr?skicka ett Mess via fb, så slipper du bli ner ringd av hela Sverige :) Simone tackar! Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0