Måla måla måla

Ja det känns som vi har målar varje dag i flera veckor nu, börjar bli lite tröttsamt nu men det blir ju så fint när det är färdigt. Har haft en bra dag! Lämnade Haylie på dagis idag och sen åkte vi en sväng till stan och klädkällaren, fick dock sitta i bilen de mesta med Isa men vi fick köpt det vi skulle, tyg och korgar. Vi tog även en fika. Sen var det bara att åka tillbaka till dagis för ett föräldrar samtal. Allt går bra för Haylie på dagis :)) skönt det!!! Inget att oroa sig för:)...vi har precis badat och nu sitter vi i soffan. Skall snart se på "halv åtta hos mig" är ju bara sååå bra. Blir lika inspirerad varje gång! Hoppas att barnen somnar snart så jag kan måla den sista hyllan. Måste få klart den idag så vi kan sätta upp dom i morgon. Lägger upp bilder när allt är färdigt. I morgon skall Haylie vara ledig ifrån dagis, vi ska åka tåget in till Göteborg. Hon älskar att åka tåg :)) billigt äventyr iallafall!!! Mamma ska också med, kul att åka iväg ensam med Haylie. Det behövs egentid med barnen. Vi ska shoppa lite och fika. Isa får vara hemma med Marcus. Töserna ska sen vara hos mamma och pappa hela kvällen för jag ska jobba till 22...lite jobbigt när det blir så sent för barnen men inte mycket att göra när våra tider ibland krockar. Så nu sover den minsta UNDERBART!!!mer mys åt mig å stora tjejen!!!:))) ha en skön kväll ni fina!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0