Piggelin:)

img_0497 (MMS)

Det var en mycket kortvarig magsjuka (peppar peppar) Haylie slutade kräkas efter en timma! Tack för det!!! Hon är hur pigg som helst idag, men det är bäst att hålla sig ifrån folk några dagar till...så vi inte smittar! Har tagit oss en rejäl promenad idag, så gott i solen. Haylie cyklade och Isa sov i vagnen. Tassa tycker det är sp skönt nu när hon faktist kan gå ute, utan att få köld kramper i tassarna. Vi stannade vi en lekplats som ligger här mitt i skogen. I morgon ska vi gå dit igen om det ät fint väder. Vi ska grilla korv och leka!hoppas snön håller sig borta. Vill att våren ska vara här NU!!!!ha en fin dag, nu ska vi sätta oss och äta mat...blir spagetti och köttfärssås idag:)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ursäkta alla konstiga stavfel och ord, e min mobil som ändrar orden själv och ibland missar jag det! :))

Postat av: Liza-Fiza

Hej Sabina!!

Är det en lekplats här hos oss???

Då måste jag få följa med nån dag och titta.. =)

Hoppas allt är bra med er annars och tur att magsjukan inte stannade!!!

Pöss o Kram

Postat av: Sabina

Hej :)) ja det är väl området ovanför oss som fixat den. Finns gungor, bänkar och sand låda. Mysigt faktiskt! Mötte några för ett tag sen som sa att de var helt ok om man var där:) på sommaren är det rätt mycket barn där....magsjukan har gått över som tur e! Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0