Sol underbara sol...

Sitter i köket och väntar på att maten ska bli klar. Har varit hos Jenny hela förmiddagen, även Rebecka var där. Vi fick god fika och Haylie lekte för fullt på Liams rum. Haft en lugn och skön start på dagen. Vi ska strax åka ner till stan hela familen, shoppa lite. Jag ska till panduro och frossa i alla fint som finns där. Det ska pysslas lite här hemma idag, kliar i fingrarna. Dom har fått in många nya fina pappers ark och annat fint. Mysigt att åka in hela familjen, ta det lungt och inte stressa. Får se hur det går med mitt lilla monster Isa bara, hon älskar inte direkt att gå i affärer men men...de får ta den tid det tar. Haylie däremot älskar det, att kolla på allt och gärna köpa lite =)) going. Isa har som sagt slutat med nappen nu, hade en jobbig natt men jag kommer inte ge mig. Nu är det slut nappat för hennes del. Det kommer snart ge med sig. Tufft dom första nätterna bara. Ikväll blir det film mys med Marcus, håller tummarna för att töserna skall slockna fort =) älskar ledig tid, är så lagom att jobba som jag gör nu. Kunde dock inte skada med lite mer i lön, men den lediga tiden är mer värt än pengar. Nu ska jag äta lite kyckling och ris. Hoppas ni får en fin dag. Kikar in ikväll och lägger upp bilder på det jag köpt...=))

Kommentarer
Postat av: Nancy A-C

Kul med pyssel, jag älskar det. :)



Vad skönt att det gått bra med nappen, ni får köpa en uppmuntrande present sen när hon klarat att vara utan ett tag, ::



Ha en fin dag,

Postat av: Sabina

Älskar att pyssla :) är rogivande. Ja det går jätte bra utan napp nu. UNDERBART!!! Hoppas helgen varit bra! Kram

Postat av: Ravnkaja

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0