Toppen dag!!!!

Jenny hämtade mig och Rebecka vid halv tio i morse. Vi åkte till Fritsla tyglager, där det fanns mycket fint. Går ju inte att välja ibland allt. På vägen hem tog vi svängen om Kinna, där vi tog en fika på ett jätte mysigt lantligt café. Blev en grekisk sallad för min del. Vi passade även på att kolla i lite roliga butiker inne i Kinna. Vi gjorde även ett besök på butiken prickigt och blommigt :) underbara butik!!!!! Kunde handlat hur mycket som helst!!! Har verkligen haft en jätte bra dag med 2 Goa tjejer. Jag fick köpt en söt nattlampa till isa, en plåtskylt till isas rum, matskål till tassa, klädnypor till tvättstugan och en söt gitarr till Haylie. Får dra med hjärtat dit och inhandla resten av alla saker jag ville haft med hem. Ni får ha tålamod med att jag inte riktigt lärt mig blogga ifrån mobilen än å att stavningen blir knas pga att telefonen byter ord mm. Och att bilder kommer lite huller om buller! Ska försöka få ordning på detta! Nu ska jag baka bullar med Haylie, degen står på jäsning. Marcus snickrar möbler här hemma, fullt upp med andra ord! :) ha en fortsatt trevlig kväll. :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0