Trött...

Oj va trött jag e!!!ligger i soffan och ska strax se på film. Barnen sover som stockar! Idag har hela familjen varit i stan, köpte present till pappa som fyller år idag! Köpte även 2 par byxor till mig och jackor, skor mm till töserna. Åkte hem till mamma och pappa en stund på eftermiddagen, åt tårta och Haylie å Isa lekte med Liam:) tog en sväng till Maxi på kvällen, köpte revben, oliver, feta ost mm så nu e jag propp mätt!!! I morgon blir det jobb för oss. Haylie ska åka med mormor, moster och Liam till oasen och bada. Isa ska vara hos Caroline och Peter några timmar. Jätte snällt av dom å ställa upp! Nu ska de mysas med hjärtat! Har nåt otroligt roligt att berätta mennonit måste vänta en vecka innan jag kan berätta för er :)))) god natt ni fina

Kommentarer
Postat av: Anne

Meeen.... Så kan du ju inte säga..!!!



Kraaam Anne

Postat av: Sabina

Joho :)))


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0