Trötta töser:)

img_0487 (MMS)

Dagen har varit mycket bra, lugn och skön. Vaxade mina bryn hos Monika i morse, ett måste! Har fixat lite här hemma också, får aldrig nog! Kommer på nya idéer hela tiden. Tur att Marcus delar mitt intresse annat hade han nog blivit galen :) ska snart lägga in lite nya bilder men blir inte bra bilder med telefonen så ska fixa nya med kameran istället. Åkte hem till Tess, Krale och barnen en stund i ddg med...Oliver har fyllt år men vi var magsjuka då dom hade kalas så vi fick lämna paketen idag istället. Kul att komma iväg, hinner inte träffas lika ofta längre. Det är så när man jobbar mycket och har 1000 andra saker att göra! Ligger just nu i sängen med mina töser brevid mig. Jag har ont i halsen och är trött! Har precis grund målat skohyllan som Marcus har byggt. I morgon skall den målas igen och även skåpsluckor ska målas :)) har en ledig dag ihop med familjen i morgon UNDERBART!!!!! Får nog ta en sväng förbi Ikea och ankeborg, vi får se! Nu ska jag sova...töserna snarkar för fullt och sover gott, som ni ser på bilden så älskar dom att somna och sova ihop, syskonkärlek!!!;))) god natt vi ses i drömmarna!


Kommentarer
Postat av: Anne

De är allt rara de små liven..:-)



Kraaam


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0