Usch för detta väder!!!

Jag är som så många andra fruktansvärt trött på detta trista väder!!! Nästa höst måste vi ta en resa till solen, ha de gott å bara mysa i solen! UNDERBART!!!! vill ha vår NU!!! Inte konstigt man blir seg å deppig på dagarna. Ja ja inget jag kan göra nåt åt iallafall ;) nu har vi precis lämnat Haylie på dagis, sitter just nu i soffan och ser på spöket Laban med Isa. Vi ska nog ta oss in till Kungälv snart och köpa byxor till dom små. Det börjar bli tomt på det nu. Ska ta det lugn idag, har varit mycket nu det senaste och ibland behöver man ta igen sig lite :) i morgon är de jobb för min del och även fredag. Sen är det helg och den är fullbokad ifrån morgon till kväll! Det gillas, vi ska på kalas, filmkväll hemma Jonas och på söndag är det dags att bjuda familjen Strid på en dag full med nys och lek :))) mysigt!!! Nej nu får jag väl fixa mig lite och ta på lillan, å bege oss till stora staden Kungälv :) ha en fin dag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0