Vilken helg!!

Phu första gången jag sitter ner idag och på hela helgen känns det som. Isa är fortfarande mycket dålig, kräks och har hög feber. Hon och Marcus är på Östra och har varit sen 12 i dag och kommer vara där ett x antal timmar till. Dom hade tydligen fullt upp där nere, är lite dåligt ändå att behöva sitta så många timmar med någon som är så liten. Måste säga att Marcus är helt underbar, han sitter där nere hur länge som helst trots att han inte mår bra själv. Har ringt flera ggr å frågat om jag ska ta över eller komma ner med nåt, men inte han vill inte att vi ska bli smittade med massa annan skit som cirkulerar i väntrummen och han vill hellre att jag ska vara hemma och mysa med Haylie! Älskar honom!!!! Han är verkligen världens bästa pappa och världens bästa kille!!!!tack hjärtat! Idag har jag stor städat, å då menar jag verkligen städat!skurat, torkat, diskar och tvättat!!! Hoppas alla äckliga bakterier är borta snart...har även hunnit med en handling. Sitter just nu i soffan, ska hoppa i myskläderna och mysa med min lilla älskling. Köpte Nicke nyfiken så det blir att kolla på den. God natt!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0