Beroende & trött

img_0785 (MMS)

Jag är beroende att desinfektionsmedel...tvättar händerna med det hela tiden hemma och på jobbet. Nog en skada ifrån alla år inom vården :) fick iallafall denna lilla flaska av Camilla idag, kan nu även ha med mig en i väskan & gott luktar den med TACK!!!kom precis hem efter ett pass på jobbet, e trött och vill sova. Marcus har åkt till Matte, får se när han kommer hem...sover antagligen när han kommer! I morgon hoppas vi på relativt bra väder iallfall, vi ska hem till Örnie & Jenny, hjälpa dom med att måla huset:) på kvällen ska Marcus på födelsedags fest...jag ska vara hemma med töserna. Nej nu säger jag god natt vänner, mina ögon orkar inte mer!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0