Fin dag...

img_0746 (MMS)

Hade en trevlig kväll igår med tjejerna på kinan, åt jätte god mat och pratade i flera timmar :) men tiden går alltid så fort. Jag var hemma strax innan elva, gick å la oss direkt...vaknade tidigt i morse. Tog min vanliga runda, fick sällskap av Haylie som satt i vagnen. Vi har varit ute hela förmiddagen, suttit i solen och bara haft det skönt! Sitter just nu i soffan och tittar på tv med Haylie, Isa somnade precis. Tänkte åka en sväng till Mamma & pappa sen...köpa lite godis och glass! Är ledig mycket denna veckan :) gott de. Ska nog försöka ta mig till Slottskogen om jag hinner. Man har alltid fullt upp, men det gillar jag. Måste Passa på & tippsa om de små fina skyltarna med text på ifrån city gross...kostar 16:- självklart var en skylt tvungen att följa med hem :) blir nog att köpa 1 eller 2 till :))) tack mamma! Nej nu ska jag sätta mig på altanen en stund till. Ha en fortsatt fin söndag!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0