Fredag:)

img_0740 (MMS)

Oj e helt slut...ligger i soffan just nu och tar igen mig efter en rejäl promenad. Försöker som sagt springa eller powerwalka en runda varje dag med eller utan barn, gäller att vara envis!!! :) Carro, Jenna och Jennifer kom hem till oss vid tio tiden i morse...vi drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord, mest om att resa. Jag är grymt sugen på en rest resa i september, får se på detta:) Jennifer var tyvärr tvungen att åka till jobbet vid ett tiden men Carro stannade kvar, åt middag här och vid fyra åkte hon hem. Jätte kul att ha er här idag!!!!;) görs om på måndag fast med massa sol!!!! Vi tog en sväng till bäckebol och köpte paket till Cornelia, Haylie ska på kalas hos henne i morgon. Hon längtar som en tok!!! Pratat om det hela veckan. Jag fick även köpt jätte fina äggkoppar, letat länge efter det! Nu äntligen har jag fått köpt det! Har läst saga för töserna som ligger och sover gott tillsammans i Haylies säng, syskon kärlek!!! Jag och Maccan ska krypa ner i soffan och se en film...i morgon blir det full rulle igen. Sov gott vänner!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0