Gäsp!!!

Oj idag är jag trött och sliten...men det är de värt. Hade riktigt roligt hemma hos Carro igår, har ont i käken av allt skrattande. Vi kom aldrig ut på krogen, tur var väl det :)) Jennifer och Andreas körde hem oss, var inte hemma jätte sent och måste medge att de känns rätt skönt. Måste göras om snart igen. Har precis ätit pizza, sitter just nu i soffan och myser med Haylie. Isa & Marcus sover, han ska strax åka till jobbet. Hade hellre haft honom hemma hela dagen. Jag ska faktiskt städa här hemma och tvätta. I morgon måste jag åka och handla en Förvaringslåda till altanen, där vi kan lägga dynor mm. Skall även hämta spjälsängen som jag köpt till Simone & Johannes. Oj vilket trist inlägg det blev...ha en fortsatt fin söndag vänner!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0