Lördag & ingen sol:/

Nu var man hemma igen, har precis vaknat. Även mina små flickor har vaknat och är i full gång. Vi har haft 2 mysiga dagar. Önskar verkligen att vi kunde ha 4 veckor semester ihop iår men men...igår kväll kom Johannes och Simone hit, vi åt tacos. Barnen kom isäng rätt sent. Jag och hjärtat tog ett långt varmt bad när dom hade somnat. Jag har sovit jätte bra i natt, det tillhör inte det vanliga. Skall storstäda nu på morgonen och sen ska vi åka in till stan, vi ska fiks och kolla runt lite. Ikväll skall barnen sova hos farmor och farfar. Jag och Marcus ska hem till Caroline och Niklas, party party ;))) ska bli riktigt kul. Kommer lägga upp bilder ifrån dagarna på måndag, det hinns inte med nu i helgen:) hoppas ni får en fin lördag....

Kommentarer
Postat av: Micka

Åhh ett varmt bad lät inte fel :) Vi har inte ens badkar, det är synd ;) Ja det ska bli jättekul ikväll. Vi ses sen :) kram!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0