Lycklig Marcus...

img_0767 (MMS)

Ja det blev en motorcykel...nu kommer väl jag inte se mycket av hjärtat i sommar :) Tyrone och Marcus åkte upp till Värmland och hämtade den. Synd att det ska regna idag, han hade ju så gärna tagit sig en runda idag! Igår kväll kom Jenny och Rebecka och hämtade mig, vi åkte till sundhammar där Patricia har ett sommarställe precis vid havet, ett helt otroligt fint ställe!!!!! Vi mötte upp Patte, Marie och Elin. Vi åt räkor mm och satt och pratade, så mysigt!!!! Jag var hemma vid elva tiden. Nu sitter jag i soffan med mina små flickor och kollar på Pelle Svanslös. Vi ska strax äta frukost & lämna Haylie på dagis. Ska ta med Isa till affären, behöver storhandla. Det ekar i kylen :) min bror fyller 25 idag så det kanske blir lite tårta idag vem vet :) ha en fin dag vänner...


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0