Ögoninflammation

img_0872 (MMS)

Idag sitter vi på altanen och njuter av solen...det gäller verkligen att Passa på för man vet aldrig när den är framme igen! Är trött och hängig idag, har åkt på ögoninflammation :/ det gör ont och ögonen är så svullna, ser ut som att jag gått en boxnings match :) i morse åkte jag och hjärtat iväg och köpte en matta till tvättstugan...det blev en grå/vit randig. Det är ett måste med mattor hemma, blir mysigare och mer hem trevligt. Marcus har även börjat gräva ett hål där våran flaggstång skall stå, flaggstång är ett måste när man bor i hus enligt mig :)) snart kommer syster och johannes hit och hämtar spjälsängen som vi har köpt till dom. I veckan blir det mycket jobb för min del :)) gott de! Ha det fint vänner....


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0