Ont i halsen :/

img_0863 (MMS)

Känner mig halv kass, ont i halsen & huvudet. Fryser gör jag också! Sitter i soffan med töserna och kollar på Pippi, måste ju förbereda oss inför Astrid Lindgrens värld :))) har precis varit & köpt blommor till min stora mjölk kanna och köpte även en hjärt kruka som jag dekorerat. Får se hur länge det får stå ifred...har ju en pill unge här hemma. Var inne på lindex förut och köpte en jätte fin tröja till Haylie (bild kommer) köpte även en klänning till lilla Livia som fyllt 1 år...åkte hem till Rebecka där hon bjöd på den godaste lunch jag ätit på väldigt länge. Sallad, flingsalt, bröd, supergod dressing och till efterätt blev det pannkakor, sylt & grädde. Tack för idag vännen, alltid skönt att få prata av sig :) nu är det dags att äta kvällsmat och sedan packa inför morgon dagen. Saknar Marcus otroligt mycket idag!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Inte kul med ont i halsen =(



Hjärtat på bilden, har du den hemma hos dig..? Vilket fall som helst så är den jättesöt, väcker vill-ha-begär..;-)



Kramizar

Postat av: Sabina

Nej vill ju inte bli sjuk nu när vi ska iväg , men jodå nu e febern här också :( men bara att knapra piller! Ja det är mitt nya hjärta som står på mitt bord i tv rummet :)) visst vill man ha mycket. Rosa fina pelagoner till köket står högt på listan :)) ha en fin kväll!

Postat av: Anna

hej gud vad fint hjärta, får man fråga vart du köpt den?


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0