Sent!

Ligger i soffan och är sååå trött! Har jobbat kvällen och är så trött att jag inte orkar gå ur soffan, kommer sova där i natt :) ska upp tidigt i morgon, ska åka till Ullared med mamma och Haylie. Jag skulle egentligen åkt med Jenny och Örnie på cruisingen i morgon, men pappa erbjöd sig betala min shopping & det tackar man inte nej till :)) vad skulle man göra utan sina föräldrar??!!får väl se om jag hittar nåt fint, vore konsigt annars!!!!! Väntar bara på att någon av mina små flickor ska vakna, brukar komma på natten och vill sova i vår säng...mysigt tycker jag. Min underbara Haylie har lärt sig cykla utan stödhjul idag, vi tog bort dom idag och efter bara två försök cyklar hon nu jätte bra! Hon kan hon!!! :) lilla söta Isa har oxå cyklat massor idag, fast på sin lilla trehjuling....god natt ni fina!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0