Sovit gott...

img_0772 (MMS)

Oj somnade visst igår när jag skulle lägga Isa, måste somnat strax efter åtta tiden :) ja ja lika bra det, Nu är jag pigg iallafall och kl är bara halv sju!!! Solen lyser och jag hoppas på en fin dag, är ledig hela dagen vilket jag älskar. Tänk om jag alltid kunde ha denna lyx att jobba dom jag gör nu :))) Isa är vaken men resten av familjen sover gott. Ska snart gå upp och göra frukost, ska hem till Rebecka idag och även träffs Jenny, det är alltid lika kul!!! Dom går mig alltid på bra humör! Hjärtat kommer antagligen åka mc hela förmiddagen, sen är det dags att jobba för hans del. Var hemma hos mina föräldrar igår en sväng, åt paj med vaniljsås och tog en promenad till affären. Jag fick en till liten skylt med text på utav pappa TACK!!!! Ha en fin dag vänner...


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0