Tidig morgon...

img_0756 (MMS)

Jag kan inte sova längre på morgonen, vaknar vid 6 tiden varje morgon nu. Töserna ligger & sover så gott, även tassa sover :) ja ja dagen blir ju lite längre iallafall! Ska snart åka till jobbet, hade tänkt springa innan men har ont i magen och mår illa, antagligen för att jag ätit bröd för första gången på 2 veckor, så nu är det slut på det! Vädret är underbart idag...kommer bli en toppen kväll i sundhammar. Ska åka förbi fiskbilen sedan och köpa räkor mm. Marcus och min bror ska på äventyr idag, om allt går som vi hoppas så har jag en lycklig sambo i eftermiddag. Håller tummarna, han är värld de bästa. Även om jag blir lite nervös. Dags att starta dagen...:)


Kommentarer
Postat av: Micka

Hoppas det blir som Maccan vill nu då ;) Om det är det jag tror så förstår jag honom. Tjohooo!!

Postat av: Anne

Låter spännande, när får man veta vad som ska göra honom så lycklig då..!?!

Postat av: Sabina

Det blev en svart r6 :) nu e han lycklig!!!!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0