Torsdag...

img_0720 (MMS)

God morgon! Ligger i sängen och pratar med Isa. Dom andra sover så skönt. Idag är det jobb som gäller...sen hem och mysa med film i soffan. Älskling är hemma ikväll UNDERBART!!!! Hoppas att mitt stora paket ifrån H&M kommer idag, vill ha alla kläder jag beställt. Synd bara att en liten del av det kommer senare :/ har mycket på gång här hemma nu och vi får väl se om det blir som vi vill! Regnar ute idag men skulle bli fint till helgen och då är jag ledig :)))) i morgon kommer Carro och söta Jenna hit, hoppas även på att Goa Jennifer kommer! Alltid roligt att träffa dessa vänner!!!:) nu ska jag pussa lite på mina töser innan det är dags att göra Camilla sällskap på Preem! Ha en fin dag mina fina!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0