Träningsvärk!

img_0708 (MMS)

Japp det har jag i mina ben idag, gott e de. Har precis varit ute på en runda, tog med mig Haylie i vagnen, blir lite mer motstånd då! Sitter just nu i soffan och vilar, har inte suttit en sekund idag. Jobbat ett pass på Preem det är allt jag hunnit med idag! Kollar runt lite på nätet, vill så gärna köpa en lekstuga till töserna, ett kommande projekt och den ska inredas i lantlig stil så mycket det bara går :) kliar i fingrarna på mig!!! Har tusen idéer...blir tokig när jag inte kan sätta igång direkt. Får skriva ner dom så jag inte glömmer! Här hemma ska barnen strax sova och jag å Marcus ska se på tv å bara slappa. Ska upp tidigt i morgon för inventering på jobbet...lite trist för jag hinner inte träffa Marcus på hela dagen i morgon. La upp en bild på mitt fönster som jag har i mitt tv rum, det är en av mina absoluta favoriter här hemma...


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0