Ullared!

img_0809 (MMS)

Blev ingen cruising, Jenny och Örnie fick åka till bb i natt :) så nu sitter man här hemma och väntar med stoooor spänning!!! Gud vad nyfiken jag e...hoppas Jenny inte får det allt för jobbigt & att det går fort!!! Jag åkte till Ullared med mamma och Haylie tidigt i morse, det var lagom mycket folk. Hittade massa fint, kunde köpt massa massa massa! Men ska ju dit snart igen, i början av juni med syster yster, då blir det mer shopping. Vi hade en mysig dag ihop....på eftermiddagen kom Matte och hans kompis hit, dom drack och tjötade. Fick även fullt upp med att titta på Haylie som ivrigt ville visa sina cykel talanger :) dom åkte härifrån vid halv sex, inte så jätte nyktra :) strax efter det kom mamma, pappa och Leif hit. Dom hade köpt med sig jordgubbar, glass och grädde & två fina blommor till mig. Vi satt på altanen och pratade nån timma och nu har vi precis landat i soffan. Ska sova snart...jag ska upp & jobba tidigt i morgon, Hmmm får väl se hur Marcus mår i morgon när han ska upp med barnen...la upp en bild på lite av dagens shopping. God natt ni fina!


Kommentarer
Postat av: Anne

Härligt med lite "gratis"shopping, undra vart min välgörare är..;-)



Hoppas på en härlig afton för dig och de dina.. <3


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0