-17

Äter frukost och känner mig allmänt seg idag. Hoppas piggna till!!! Idag är det riktigt kallt ute, var inte många meter hundarna klarade av. Jag klagar inte då jag faktiskt tycker om kylan. Blev inget jobb för mig igår, då min arbetskamrat ville byta pass. Det blir jobb för mig i morgon istället. Vi köpte hem massa gott igår och mös i soffan hela kvällen. Helt underbart!!!! Gott att bara sitta inne under en filt och tända massa ljus. Vi ska försöka komma igång här, idag är börjar Haylies dans igen och ikväll ska vi hem till Peter och Carro, för att fira Peter som fyllt år. Kul för barnen att få leka av sig. Marcus jobbar idag, jobbar över. Vill att han ska komma hem nu, saknar honom!!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0