Allergi

I natt har vi sovit i soffan jag, Isa och Haylie...lite små trångt men när flickorna väl somnat ifrån sin hosta e det bäst att låta dom sova. Jag åt blåbär till kvällsmat igår och det var jätte längesen jag åt det senast....efter en timma var hela kroppen fylld utav nässelutslag och det har kliat i natt så jag höll på att bli galen....är mycket bättre nu på morgonen som tur är! Ska väcka Haylie strax och sen gå ut med hundarna. Barnen ska till dagis och jag ska jobba några timmar men först en sväng till dreamhome. Vi har bestämt oss för att fixa vår hall. Ska bli såååå kul!!! Ser fram emot detta :) nej dags att starta dagen. Ha en fin måndag (bjuder på bilder ifrån igår när vi var hos mamma och frossade i pizza)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0