Fredag

Nu är det strax läggdags för mig. Orkar inte hålla upp ögonen längre. Har haft en jätte bra dag. Fått städat här hemma. Vid halv två tiden kom Carro, Niklas, Jenna och lilla Liam hit. Vi åt fisk och massa gott till efterrätt. Alltid kul att ses!!! Barnen tycker det är så kul när vi får besök:) dom åkte hem strax innan fem och vi åkte hem till min syster en sväng och sedan vidare till svärmor och svärfar, där barnen åkte pulka och busade med farfar. Nu ligger dom i sängen och sover gott. I morgon är det dans för Haylie och vi får besök av vännerna ifrån skepplanda (Tess och Krale) ser vi fram emot!!! Jag ska även träna om min träningsvärk försvunnit lite. Har grymt ont!!!! God natt bjuder på en härlig bild som Isa tagit på sig själv :)))


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0