Funderingar!

Känner i hela kroppen att den härliga veckan är på g. Mår konstigt och är illamående, även humöret är påverkat. Har så mycket tankar och funderingar på livet och framtiden. Varför ska man tänka så mycket???känns som att jag inte riktigt kan komma till ro! Ska strax lägga mig och sova. Flickorna sover gott och la sig utan nåt gnäll ikväll! Just nu ligger jag i soffan med hundarna och ser på lyxfällan. I morgon blir det att gå upp tidigt, ska jobba 6-16 en lång dag med andra ord!!! På kvällen blir det mys med Marcus och Isa. Haylie ska sova hos mormor...morfar ska åka iväg och han tyckte det var bra om mamma hade sällskap :)) ingen är lyckligare än Haylie!!!! Myskväll med mormor! Nej nu säger jag god natt...


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0