God morgon

Oj vad denna helgen har gått fort, helt otroligt. Jag har haft den bästa helgen på länge. Fullt upp med besök ifrån Goa vänner. Igår jobbade jag 12-22! Helt ok faktiskt. Marcus och töserna fick besök av kusinerna, dom åkte pulka och grillade korv. Barnen var helt slut på kvällen. Carro och Jennifer kom och höll mig sällskap en stund på jobbet, drack kaffe och pratade. Alltid kul att få prata lite, tiden går fortare då. Nu har vi precis ätit frukost och varit ute med hundarna. Barnen ska strax köras till dagis och jag ska ta mig en lång promenad, efter det blir det några få timmars jobb. Slutar tidigare idag för ikväll ska jag hem till Sofia med alla tjejer på hudvårds kväll som fina Helena håller i. Ska bli så kul att se hennes fina gravid mage. Jag behöver verkligen köpa sååå mycket nytt! Får nog passa på...ska bara fjäska med Marcus först :)) hoppas ni får en fin måndag!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0