Härlig onsdag:)

Har haft en härlig dag. Vaknade sent i morse, gick ut med hundarna och åt frukost. Vid elva åkte jag och barnen hem till Elin och Aston, där även Jenny och barnen var. Elin bjöd på massa god fika och lunch...vi tog även en promenad med alla hennes Goa hundar. Å jag fick så mycket inspiration idag, Elin och Robert har det såååå fint hemma! tack för en mysig dag:) nu sitter jag i soffan och myser med Edit, har varit och klippt farfar nu på kvällen. Tog en sväng till jobbet också för att se om mitt hm paket hade kommit, men inte!!!konstigt tycker jag...här ska vi strax äta kvällsmat och sen blir det film och slappande i soffan. Äntligen har jag fått fixat min Mob kamera så att jag kan bjuda på lite bilder igen! Ha en fin kväll!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0