Myser!

Idag har vi en slapp dag. Jag har storstädat här hemma! Nu är det rent!!!! Och jag älskar det!!! Åkte till tempo förut och köpte lite godis till flickorna och bäddade ner dom i soffan framför tv:en och tingeling, allt för att få städa ifred :) Rebecka kom förbi på en kaffe och som vanligt blev det massa prat om hus och inredning vårt stora gemensamma intresse. Hon skulle åka iväg nu och förhoppningsvis köpa något till oss båda som vi så gärna vill ha, håller tummarna för att det finns några kvar och att hon hinner dit innan jobbet. Bild kommer! Hela huset är fyllt av levande ljus och jag njuter faktiskt av regnet, måste dock ut med hundarna strax. Inte lika lockande!!!!! Ikväll ska jag till Kinan med vännerna och äta gott. Marcus ska fixa bilen så töserna får vara hos mamma några timmar. Ska bli så gott med mat!!!!nej nu vill dom 4 benta ut! By by


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0