Shopping!!!

Har precis landat i soffan och är helt slut men har haft en jätte bra dag. Åkte till Ullared med syster och Alice. Vi tog det lugnt och det var inte alls mycket folk. Vi fick köpt mycket fint! Tulpaner, inredning och självklart lite till barnen. Passade på att äta på deras restaurang och maten var jätte god!!! Alice har så snäll under hela resan. En riktig liten Going! Fick även mitt efterlängtade samtal ifrån dreamhome, ljuskronan var färdig. Den blev precis så som jag tänkt mig, såååå fin!!!! Den passar perfekt hör hemma. Dom är så duktiga!!!! Lägger upp några bilder tagna med mobilen men den är så mycket finare i verkligheten!!! Nu ska jag mysa lite med mina hundar och sen är det dags att sova. God natt!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0