Söndag

Orkeslös, är precis vad jag är. Har ingen lust och ork till något. Usch vad trist det är att känna så här!!!! Vill ha massa energi...vill ha lite tid för mig själv och för något jag tycker är kul. Just nu ser alla dagar lika dana ut jobba, ta hand om barn, gå ut med hundar, städa om och om igen!!!! Wiiii blir galen. Har precis lagt barnen, dom ligger och läser för varandra. Jag sitter i soffan, ska strax sätta på en film. Har jobbat dag passet idag, vid fyra tiden åkte vi hem till Niklas och Caroline....åh helt galet söt är han lilla Liam, så lik Jenna. Vi stannade en stund, barnen lekte för fullt. Vi drack kaffe och åt goda bullar :) nej usch vilket trist inlägg detta blev men varje dag kan inte vara tipp topp. Får ta nya tag i morgon (kan ju alltid hoppas) god natt vänner.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0