Underbara vänner!!!

Tog mig en promenad till tempo i mina nya skor i morse. Känner redan av det i benen. Är väl även träningsvärk ifrån passet jag körde igår! När jag kom hem bakade vi bullar och Marcus åkte till dansen med Haylie. Vid två tiden kom Tess, Krale och deras pojkar hit. Vi fikade en stund och sen var det dags att åka pulka. Jag och Tess stannade inne och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi åt middag tillsammans och kollade på melodifestivalen. Barnen har lekt som aldrig förr. Dom har verkligen haft det så roligt och hela dagen har varit riktigt mysigt. Underbart med vänner som kommer hit och förgyller dagen! Längtar redan tills nästa gång!!!Nu har töserna somnat och vi sitter i soffan, ska se en film och bara slappa. Isa somnade så gott i Haylies knä förut, dessa goingar älskar verkligen varandra...härligt att se. Sov gott....

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1433965/images/2012/pic_188929026.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1433965/images/2012/pic_188929037.jpg" class="image">


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0