Dumma förkylning!!!!

Å kan inte vara denna förkylning gå över...har varit förkyld från och till i snart 2 månader. Ikväll mår jag riktigt kasst. Har jobbat hela dagen, tur att de varit en rätt lugn dag på jobbet. Marcus har dom sagt jobbat över denna veckan och gått upp riktigt tidigt...gick därför upp innan honom i morse och gjorde varm choklad till honom och en god smörgås, sen blev det sängen igen för min del. Sov lite för länge och fick tyvärr stressa iväg till dagis, något jag verkligen hatar att göra. Barnen ska inte behöva starta dagen med stress!!!! Nu sitter vi i soffan och ser på tv....har ätit räkor. Barnen ska strax sova och vi ska se på film. I morgon ska jag upp tidigt och röja här hemma. Kliar i fingrarna!!! Håller tummarna för att Isa sover bra i natt, troligtvis inte då hon är jätte förkyld:(


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0