Frusen

God morgon! Idag är jag så frusen, blev inte bättre av promenaden med hundarna. Tur att dom gör sina behov snabbt nu när det är så kallt. Sitter och äter frukost, Haylie ser på film och lilla Isa sover fortfarande. Låter henne göra det tills jag fått tagit på mig kläder och fixat resten. Vi ska köra Haylie till mormor, dom ska ta tåget till Göteborg även moster och Alice ska med...hon är överlycklig här hemma, en hel dag med mormor :) älskade unge!!! Skickar med henne en liten slant, får se vad hon väljer att köpa. Jag och Isa ska åka till Jenny och Charlie, alltid lika trevligt! Ikväll blir det jobb för min del! Blir sängen tidigt ikväll för i morgon är det 14 timmars jobb som gäller :/


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0