Semlor

Ligger å tar igen mig på kökssoffan, har haft en härlig men intensiv dag :) började min morgon med att åka och hälsa på Carro och Jenna med Isa, även Sofia tittade förbi en sväng...nu är det inte långt kvar tills Carro ska föda, så spännande!!!lika roligt varje gång någon av vännerna ska få barn. Hämtade Haylie vid tolv tiden och mötte upp Rebecka och barnen hemma hos oss. Barnen har lekt för fullt och vi har pratat av oss, tänk att man kan ha lika mycket att prata om varje gång man ses :) Goa vänner och Goa barn!!!! Rebecka hade bakat världens goaste semlor...otroligt goda! Det ska bakad semlor här nästa vecka när jag är ledig, är både roligt och gott. Nu ska jag och Haylie åka till affären och köpa mat...blir fisk idag! Ikväll blir det mys i soffan och inredningsläsning!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0