Sov dags...

Ligger i sängen just nu och vilar mina stackars ben som värker, kom precis hem ifrån jobbet...har lite svårt att komma till ro! Resten av familjen sover gott, Haylie sover hos mormor och morfar i natt. Hon ville så gärna det:) sova borta är nåt hon verkligen börjat tycka om, usch hon känns så stor nu. Idag har vi tagit det riktigt lugnt, Jenny och Liam var här på förmiddagen. Vi tog en promenad och sen åt vi pannkakor, barnens favorit. Vid 2 tiden åkte jag och barnen hem till mamma, dit även Marcus kom efter jobbet. Simone och Alice var där också, så jag passade på att mysa extra mycket med henne :). Vi åt pizza ihop, mycket gott. Nu ska jag sova...hoppas ni sover gott :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0