Fin tisdag

Haft en underbar dag! I morse åkte jag och Maccan till Stenungsund och kollade runt i affärer. Marcus fick köpt massa fint! Jag ska åka in nästa vecka och shoppa. Ska faktiskt unna mig en hel Barnfri dag och handla vårkläder i lugn och ro. Har redan beställt hem lite men så mycket mer behövs, även barnens garderober behövs fyllas på. Vi åt lunch på kinan och sen åkte vi hem och jag gick en lång promenad med Edit. Haylie och Isa ute på en filt i solen och åt smörgås, så skönt att slippa alla tjocka kläder och känna värmen. På eftermiddagen åkte jag och töserna en sväng till mamma och pappa, Marcus passade på att köra ett extra träningspass. Kul att han kommit igång ordentligt! Ikväll har vi målat och målat, kommer bilder i morgon då målningen är klar. Nu ligger jag i sängen och ska sova, e så trött! God natt


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0