Fullmåne!!!

Haft en toppen dag! Vaknade vid nio i morse av glada barn. Vi åt frukost och städade lite här hemma. Hundarna fick gått en sväng i snön som kom i natt. Haylie suckade i morse när honsåg att de kommit snö och sa - åh nu kommer de ta jätte lång tid till sommaren då jag fyller 5 år! Hahahaha hon är för rolig. När vi var färdiga här hemma åkte vi till Lekstaden. Det var inte alls mycket folk där idag, skönt det. Vi hade jätte kul, lekte massor och åt lunch. Vi var där i tre timmar sen ville Isa åka hem, för hon ville sova. Hon somnade på 2 sekunder i bilen. En mysig dag med mina små troll! Efter matlagning och soffmys åkte jag hem till Jennifer och Andreas, där även Carro och Micaela var. Vi drack kaffe och åt paj. En trevlig kväll! Här hemma går det framåt med hallen och allt annat. Ska fixa det sista i helgen och väntar med bilder tills dess. Nu ska jag krypa ner i sängen. Mitt huvud värker. Kommer antagligen inte kunna sova då det är fullmåne ute, har jätte svårt att sova när det är det, väldigt konstigt!!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1433965/images/2012/pic_193053072.jpg" class="image">


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0