Nu trivs jag!

Äntligen var det dags att sätta sig i soffan efter en lång och bra dag. Mina ben är trötta. Jobbat 9-18 idag, längtat efter att få komma ut i solen hela dagen! En lång promenad med Edit hade varit skönt men får bli en annan dag. Fick besök på jobbet av Simone, Johannes och Alice. Passade på att gosa lite med den lilla goingen. Efter jobbet åkte jag till affären och handlade inför fikan i morgon, köpte med pizza hem till Marcus som är i full gång med att bygga i hallen, händer lite varje dag. Han är bra han :) synd att pengarna ofta sätter stopp för allt man vill göra här hemma. Men det är väl även det som gör att det blir extra kul när man får något man drömt om länge!!!! I morgon kommer fina vänner hit och på kvällen ska jag, Carro och Miccan dricka gott och förhoppningsvis dansa natten lång!!!!! God natt på er:)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0