Sköna dagar

Vi har haft riktigt gott väder idag, en fin vårdag. Cyklade med töserna till dagis i morse, Haylie älskar att cykla! Efter det gick jag och Edit en lång promenad i solen. Vi njöt båda två! När jag kom hem hade Marcus börjat städa. Jag hjälpte till en stund och sen lagade jag lunch till oss. Vid två tiden åkte jag till jobbet, jobbade bara några få timmar idag. Har haft en bra dag på jobbet, alla blir så glada & pigga när vädret är bra. Åkte hem till familjen och vi åt korv med bröd till kvällsmat. Här hemma har vi målat hela kvällen...det är så kul att fixa och greja här hemma. Vi är i full gång och älskar det!!!! Nu ska vi kolla på Sofias änglar...ett underbart program.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0