Vår kläder!

Sitter i köket och äter frukost med mina små goingar! Känner mig väldigt trött och funderar på hur jag ska orka hålla mig vaken till elva i kväll?!ska köra Haylie och Isa till dagis om en timma och sen hem för att stöda alla våra garderober. Har tvättar all tvätt och det ska läggas in. Jag vill så gärna köpa massa nya vårkläder, synd att min ekonomi inte riktigt räcker till då jag ska betala resa och har 2 barn som måste gå först! Känner mig lite smått frustrerad ja jag vet inte direkt ett världsproblem men tillräckligt jobbigt för att det ska förstöra dagen. Får försöka klura ut nåt....hemmet Måste gå först! Det hade varit då skönt om vi blev färdiga med tomten i år eller iallafall fått till en bra grund. Nej nu ska jag mysa lite med töserna. Ha en fin dag


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0